zaterdag 12 juni 2010

Bijna klaar

Nou ik hou het even voor gezien met die gang/trap van mij. Ik moet maandag weer werken. Het begin van mijn laatste twee weken. Volgende week naar het CWI. Dan wordt het echt. Maar nog even over de trap/gang. Dit is het tot zover geworden. De muren zijn antraciet grijs en ik heb een Franse tekst uitgestanst en op de muur geplakt. Op het schuine wandje fotos van ons gezin.
De trap en al het houtwerk is wit gemaakt en de nieuwe spijlen staan er prachtig bij vind ik. Donker grijze maantjes voor het slijten. Dat moet wel met 6 personen.


Herkennen jullie de meterkast nog? Dit is het geworden. Alles wit gemaakt en een extra kastje gemaakt. De plankjes moeten er nog in maar dat komt nog wel. Het tafeltje kreeg ik van mijn zus Jacqueline net als de hoedenstandaard. Het tafeltje moet ik nog schilderen. Vandaag kwam ze met een paspop aanzetten. Niet heel oud maar wel heel mooi. Ik wil het lijfje waar nu tricot omheen zit bekleden met linnen. Als hij klaar is dan zien jullie haar voorbijkomen.
Nu alls nog afwerken en de deurkozijnen nog maar dat doe ik wel over twee weken.
Ben benieuwd hoe jullie het vinden.
Veel liefs
Hannie

14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoe ik het vind? Heel erg mooi! Ik vind de tekst aan de muur ook erg leuk! En wat een lieve zus heb jij zeg! Tafeltje...paspop...super dat je dat van haar gekregen hebt!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Yvonne zei

Mooi !
De trap is het visitekaartje van je huis.
Netjes hoor.

Gr Yvonne

Mayflower zei

Hoi Hanneke, ik vind het werkelijk prachtig geworden en alles zo sfeervol aangekleed. De grijze wand staat prachtig, zo komt je trap nog mooier uit, je heb echt eer van je werk.
Geniet nu maar van een welverdiende zondag, heerlijk de tuin in en even tot rust komen.
Lieve groet, Mea

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Het is in één woord BEELDSCHOON!!
Ik sta versteld dat jij dit kan..wat een gevoel voor kleur en stijl heb jij..
Een hele dikke 10...niet meer en niet minder.

Fijne zondag,
Marijke

lia zei

Die grijze wand staat mooi bij de witte trap. Leuk gedaan en ben benieuwd naar je paspop hoor.
Vandaag even lekker genieten.

groet Lia

It's me zei

Geweldig !!!! zo mooi geworden !! echt....geniet er maar lekker van !! en nu even rust he??? geniet van deze dag !!! liefs Ria.....

Gwennie zei

Wat is het mooi geworden! Eer van je werk, hoor!!

Belle Brocante design zei

Het is echt prachtig geworden en je weet wat ze zeggen he, je gang is een van de eerste dingen die mensen zien... Dus het visitekaartje, en wat voor een!
Ben ik nog wel even benieuwd waar je die halve maantjes in die mooie antracietkleur hebt gevonden. Bij ons staat de trap wit schilderen nl ook nog op het wensen lijstje. Ik heb dan een wel een opentrap maar wil de achterkant dichtmaken met dat mdf waar je ook je verwarming achter kan stoppen dat webbing als ik het goed zeg. Maar die traptredes moeten bekleed ivm uitglijden en de doggies...

Een ding jouw trap en hal is in ieder geval klaar en prachtig geworden!

Annemiek

Bonjade zei

Wow zeg het is echt een plaatje geworden je hal.
Wat ziet het er mooi uit......daar heb je echt eer aan hoor na al dat werk......
Heel veel genieten.
Fijne week

Bizzy @ home zei

Echt een plaatje, zo mooi! Nu genieten van het resultaat.
Groetjes, Renny

Sandra zei

Wauw zeg wat een metamorfose!echt heel sfeervol zo met het grijs en wit .
super je tekst ook op de muur ,mag ik vragen hoe je dat uit gestanst hebt?

Groetjes San.

G-STYLE zei

Hallo Hannie,
je trap is prachtig geworden , net als je hele hal trouwens !!
Erg mooi gedaan , zo heerlijk fris allemaal en door dat grijze ook een chique uitstraling . Ik vind die franse tekst op de muur ook erg apart , nogmaals super gedaan alles !
Groetjes Gea

Twa zei

Het is prachtig bij je geworden hannie. Mooie kleuren. Ik vind plien en bianca ook wel leuke namen voor de geiten. Ik hou ze nog even in gedachten.
Groetjesss Antoinette.

Madelief zei

Hoi Hannie,

Wat is je trappenhuis mooi geworden! Leuk die tekst op de muur. Ben benieuwd naar je paspop.

Ik wens je een fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...