zondag 11 november 2012

Gipskruid

Vorig jaar had ik aan de haak, in het hoekje waar nu de paspoppen staan, een hortensia krans hangen. Helaas heeft Minoes die toen ontdekt. Er stond toen nog een tafeltje in het hoekje en je kan je verbazen hoe lang een kat zich kan uitrekken als ze ergens bij wil. Dus daar lag mijn mooie krans in stukjes uitgepluist op de grond. had nog geen inspiratie voor iets nieuws gehad totdat ik van de week op het blog keek van Karin van de Tuinkamer. Daar zag ik een krans van gipskruid. Dus op naar de supermarkt en aan de slag. Dit is het resultaat en ik ben er zelf wel blij mee. Hij is al ingedroogd maar doordat ik s, morgens wegga in het nog bijna donker en s'avonds pas thuiskom in het donker kon ik nog niet eerder fotos maken. 



Leuk toch dat via elkaars blog inspiratie opdoet voor je eigen huisje...
Fijne week allemaal
Veel liefs Hannie

29 opmerkingen:

M. zei

leuk!! en mooie plaatjes!
heerlijk dat je elkaar zo kan inspireren..
dan weet je weer waarvoor je het doet..elkaar helpen...super!

fijn weekend verder...
groetjes manuela

Juud zei

wow wat mooi!

Unknown zei

Heerlijk om zo ideetjes bij elkaar op te doen en steeds weer nieuwe inspiratie te vinden voor jezelf :)
Ik vind die krans beeldig aan die stoere haak, lekker genieten!
Fijne zondag verder, liefs, Sonja

Bij Guusje Thuis zei

Wat een geweldig mooie hoek daar in je huis en die krans past daar zo mooi bij. Zou Minoes eraf blijven?

Enne je hebt gelijk hoor, ze (die van jou en mij) komen er wel, hoeveel omwegen er ook gemaakt moeten worden. Fijne zondag!

It's me zei

Wowwww wat is ie mooi !!...liefs van mij...fijne zondag !...xxx..

What's in a day zei

Hij is mooi.......soms zie je iets en dan ga je ook aan de slag en ben je zo blijmet het resultaat..deze hoort dus bij de toppers:)
Goede inspiratie...wie weet ga ik ook nog aan de slag!!!
En heel mooi hoekje..kattenproof deze keer:)


Lieve groetjes,
♥Eefie

Home and Lifestyle zei

Wat is dit een mooie krans, Hannie! We hebben aan al die inspiratie veel te danken, ik weet zeker dat mijn huis er nu niet zo uit had gezien als ik niet met bloggen was gestart. Ik vind het een heel mooi hoekje bij je geworden!

Fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Vraag me niet hoe ik op je blog ben gekomen maar wat is het hier mooi en wat voelt het fijn.

Ik vind je krans supermooi, heerlijk toch om inspiratie te krijgen van andere bloggers.

Lieve groet
Tanja

Room Seventeen zei

Prachtige krans, geeft echt een wintersfeertje.

Jolanda zei

Mooie krans, dank je voor de inspiratie: op zoek naar gipskruid! Lieve groet

Unknown zei

Wow wat en gave krans. Die gaat op me to do list ;) dankjewel!

Groetjes, Milou.

Mayflower zei

Wow.....wat een prachtige krans Hannie en wat heb je er mooie foto's van gemaakt. Prachtig met de paspoppen erbij heb je een sfeervol hoekje.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Bizzy @ home zei

Een pracht van een krans! Daar heb je lang plezier van. Heb net je net ook op pinterest ontdekt;)
Lieve groet, Renny

Huys 50 zei

Truuusssssss.... ;-))
Daar zit best veel gipskruid in of niet Hannie ?? mooi zeg !!
Ze gaan heel lang mee en woren alleen maar mooier vind ik altijd.
En je foto,s zijn prachtig !!!

Groetjes van mij

Dicky Marie

Corine(THUIS) zei

Gipskruid, mooi materiaal voor een simpele, lieve krans! Enne..Minoes.. afblijven hè?!

Sjoukje zei

Ik vind de krans prachtig~! Zo'n lief bloemetje dat gipskruid. Ik denk dat ik je voorbeeld van een voorbeeld ga volgen haha... Heerlijk toch dat je zo hier en daar inspiratie kan opdoen... Ik vind dat hoekje van je woonkamer erg mooi, met de luikjes op de achtergrond... Ik heb genoten van je plaatjes Hannie...
Fijne avond, groetjes Sjoukje

Marjon zei

Wauw wat is dit een prachtige krans geworden....en ik vind hem zo mooi dat ik het eigenlijk ook wel wil proberen. Het ziet er heel sfeervol uit bij jou...fijne week en lieve groet Marjon

Lida zei

Prachtig en dat wit is zo fijntjes! Groetjes
Lida

Huize Kip Kakel zei

Mooi, wat een heerlijk hoekje weer, ik heb er met aandacht naar gekeken, die oude luiken in de vensterbank maken het wel erg gaaf!!!
Fijne week, groetjes Hannie

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtig de gipskrans. Wat 'n leuk idee...zo'n mooi hoekje is het geworden. Prachtige paspop!!!

Wens je een fijne week, groetjes, trudie.

Krek wak wou zei

Wauw je krans is prachtig, Hannie! Dat is zeker een werk geweest met die tere bloempjes! Je krans past mooi in je nieuwe hoekje!
Fijne avond en groetjes van Nicole

All Seasons zei

Leuk te horen dat ook jouw kaarten bij Ria te koop zijn.
Ik kende je blog nog niet, dus ik ga me maar eens aanmelden als volger, wie weet wat voor leuks er nog allemaal langs komt. Sfeervolle foto's zijn het in ieder geval..

Ik wens je een fijne dag
Patricia

Het stokpaardje zei

Zo leuk. Deze staat ook al een tijdje op mijn verlanglijst om te maken. Maar met een huis vol kinderen lijkt het mij niet zo handig deze kwetsbare bloemetjes nu te gebruiken.
Groetjes Iris

MARIANNE zei

Echt een hele leuke krans...ga ik ook (proberen) te maken, lijkt me trouwens nog best wel lastig met die kleine tere bloemetjes.
Hij hangt daar prachtig in je mooi opnieuw gestylde hoek hoor!
En zo zie je hoe iets als een sneeuwbal kan werken via onze blog's...voordat je het weet hangt er bij velen van ons...ook zo'n gave krans...ha,ha!

Groetjes van Marianne.

t brocante sfeertje zei

wow,wow wat n geweldige krans,super mooi.Tja die badkamer van ons heeft lang geduurd maar dan heb je ook wat.Zaterdag is t klaar,ben al stiekum aan t poetsen geweest hoor en stylen,de leukste dingen om te doen.lieve groet,Ingrid

t brocante sfeertje zei

nog maar n keer proberen krijg weer niet geplaatst.Ik vindt je krans super mooi ook de plek die je t hebt gegeven mooi!!Tja de badkamer heeft ff geduurd maar hebben we ook wat!Zaterdag de laatste hand en dan is die klaar.Heb al gepoetst en gestyld de leukere zaken zeg maar.lieve groet,Ingrid

hokje zei

Gipskruid ziet er altijd zo teer uit; je krans ziet er prachtig uit en ook zo mooi gefotografeerd!

Lieve groet, Miranda

Sjoukje zei

Ik dacht nog even reageren op je vraag over mijn hortensiahart... Het oasehart komt van jawel... de Action.
En de hortensias die ik ervoor heb gebruikt zijn niet de ronde bollen. Maar die waarvan de bloemetjes erin een kransje omheen bloeien. Weet je welke ik bedoel? En dan is het gewoon een kwestie van volsteken. Ik ben aan de buitenrand begonnen en dan zo naar binnen toe werken...Dat moet lukken zo toch?
Misschien wel even een leuke bezigheid voor in het weekend? Maar misschien heb je ook wel een heel druk weekend voor de boeg?! Nou ja, je weet in elk geval hoe en wat....
Succes ermee en alvast een heel fijn weekend~!
Groetjes Sjoukje

Sjoukje zei

Oh ja en van je gipskruid krans krijg ik maar geen genoeg, zoooo mooi~!
Groetjes Sjoukje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...