zondag 7 februari 2010

nieuw kussen


Hallo allemaal

Deze week heb ik een weekje vrij genomen. Heb ik echt even nodig. Dus lekker tijd voor mezelf. Ik heb dit kussen gemaakt. Ik had hem al een poosje liggen en nu had ik eindelijk zoiets van...ik weet wat ik erop wil. Ik heb mijn meisjesnaam erop gemaakt en het geboortejaar van mijn vader. Zo is hij eigenlijk heel persoonlijk geworden. Ik heb hem op mijn houten bankje gezet want met al die jongens in huis is dit voor op de bank toch wel een heel erg wit kussen...

ik hoop dat jullie ook een fijne dag hebben , ik ga er zeker van genieten

9 opmerkingen:

Yvonne zei

wat super van je dat je dat zelf kan zeg, zoiets zou ik ook erg leuk vinden, voorla als het zo persoonlijk is, echt JOUW kussen !
Geniet van je vrije weekje !
Lieve groetjes Yvon

oma leentje zei

Hij is prachtig je kussen. Lekker he dat knutselen. Echt genieten. Groetjes Leni

Corine(THUIS) zei

Wat origineel zo'n 'eigen' kussen, en op dit bankje staat ie prachtig toch? Groeten, Corine(THUIS)

Home and Lifestyle zei

Dat is wel bijzonder origineel...een kussen die niemand anders heeft! Het staat ook erg leuk op het bankje! Lekker om even een weekje vrij te zijn...bijtanken op zijn tijd kan iedereen wel eens gebruiken!

Groetjes, Ingrid

Belle Brocante design zei

Echt knap zo zonder patroon! Nederlands en echt van jezelf maar toch ook weer Frans door de kleur en lettertype! Leuk hoor!

Riet zei

Schitterend Hannie,echt om van te kwijlen meis.
geniet maar heerlijk van je weekje vrij.

Liefs Riet.x

Mayflower zei

Hoi Hanneke, wat een plaatje en wat speciaal om er een persoonlijk tintje aan te geven.
Ik vind zo'n houten klepbank trouwens ook prachtig.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Rianne zei

Leuk zo'n persoonlijk kussen en het staat er prachtig op!
Groetjes

Anoniem zei

hoi sisterly,

wat heb je een mooi kussen gemaakt.
heel erg leuk.

groetjes conny

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...