dinsdag 25 mei 2010

Franse Frieze

Gisteren ben ik met mijn zus naar de Luikse markt geweest in Utrecht. Echt zo geweldig daar. Elk jaar genieten. Helaas ook elk jaar duurder. Ook daar wordt natuurlijk goed ingespeeld op de JDL style. Ik kon dan ook niet geloven dat ik voor een prikkie deze Frieze zag liggen. Of eigenlijk mijn zus. Die heeft een soort alspiedend oog dat naar mijn gevoel wel 10 kramen tegelijk kan overzien en altijd de mooiste spullen ziet liggen. Ik was al een tijd op het internet op zoek naar een Frieze maar deze zijn schrikbarend duur. Dus je kan je voorstellen hoe blij ik hiermee ben.
Hoop dat jullie ook een heerlijk weekend hebben gehad
Veel liefs
Hannie


17 opmerkingen:

by kuzz zei

Wat een mooi ding! Ik wist helemaal niet dat dat zo heet...maar het is echt heel leuk!
Geniet ervan!
lieve groet, Erna

Kom Achterom zei

OOh wat een mazzel en nog meer geluk
Hij is voor je raam gemaakt!!!
Wat staat dat prachtig zeg!!
Fijne week hoor wat zul jij veel achter de garaniums zitten hihihihih
lieve groet Yolanda

Home and Lifestyle zei

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar vind het wel een heel mooi exemplaar! De Luikse markt schijnt wel erg leuk te zijn...er zijn meer bloggers geweest, die er ook al zo enthousiast over schreven! Veel plezier met je aankoop!

Lieve groet, Ingrid

Pink Princess zei

Ja mooi joh!! Haha , zelfs IK ben er naar op zoek geweest, maar idd veuls te duur (ja ik weet van het bestaan, sorry, ben nu eenmaal dol op dit soort "vreemde" dingetjes hihi)
Veel; plezier ermee en hij (zij) staat mooi ♥♥

The Old and the Beautiful zei

Hee Hannie wat leuk dat jij ook op de Luikse Markt was. Misschien ben ik je wel tegengekomen maar helaas ken ik je niet.
Vorig jaar zijn we ook geweest en ik verheugde me er dus al weer heel lang op om dit jaar weer te gaan.
Jij bent ook super goed geslaagd zeg!
Top.

Groetjes,
Gonda

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Geweldig ziet je Franse Frieze eruit zeg...maar je hele huis ziet er volgens mij geweldig uit...
Heerlijk dat het zo lekker goedkoop was, en dat je oog erop viel...
En je hebt het ook gelijk opgehangen, mooier kan toch niet.

Nog bedankt voor je krabbeltje op mijn blog over Chico..

Liefs,
Marijke

It's me zei

Wat mooi zeg !! .......ik ken het niet......maar mooi !!!Liefs Ria

Fluitenkruid zei

Wat staat dat sierlijk, erg mooi!

Bonjade zei

Zo zeg...gaaf...als of ie voor je raam gemaakt is zeg.......
fijne dag

lia zei

Nou hij past precies bij jou raam.... Dat is een treffer hoor.

Veel plezier ervan
groetjes Lia

Bizzy @ home zei

Ik dacht al, een franse frieze, huh? Ik wist niet dat het deze naam heeft, weer wat geleerd dus. Wat een treffer zeg. Hij staat prachtig en is er voor gemaakt.
Groetjes Renny

Madelief zei

Hoi Hannie,

Ook voor mij was de naam onbekend! Maar het ziet er mooi uit zo voor je raam! Fijn dat je zus zo goed alles overziet.

Lieve groet, Madelief

Riet zei

Ohhh wowww Hannie,bofkont met zo zus met goede ogen.
Het is schitterend,prachtig hangt het daar bij dat raam,past heel erg goed zeg.

Liefs Riet.

Mayflower zei

Hoi Hanneke, wat heb jij een prachtige aankoop gedaan, maar goed dat je zus mee was hihi. Het staat prachtig,
Lieve groet, Mea

Sandra zei

Hey Hannekie,ik kom jou ook overal tegen he !haha lol.
Ik heb er nog nooit van gehoord maar het ziet er leuk uit bij je raam!

Groetjes San.

Kind An Huys zei

Wat een mooie aankoop! En hij lijkt voor je raam gemaakt zo te zien! Ik had hier nog nooit van gehoord.. een franse frieze...mar hij si prachtig!
Lieve groet, Anne.

Corine(THUIS) zei

Een franse frieze..? Ik zocht al op de foto wat het zou kunnen zijn.. Nooit van gehoord! Frieze klinkt ook niet echt frans:)
Maar gelukkig had je ook nog een close-up gemaakt, erg mooi, maar hoort zo'n ding niet onderaan?
Groeten, Corine(THUIS)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...