woensdag 27 oktober 2010

Stolp

Een oude stolp staat nog steeds op mijn verlanglijstje. Deze stolp heb ik al een paar jaar. Hij heeft zelfs een jaar of twee in de tuin gestaan omdat ik niet zo goed wist wat ik ermee moest. Maar op al jullie mooie blogs zag ik toch steeds vaker de mooiste stolpen voorbij komen. Dus een poosje terug deze maar uit de tuin gevist en even goed schoongeschrobt.

Van alles geprobeert om hem een oude sfeer te geven en dit is het geworden. Een oude sleutel aan een kantje aan de knop gehangen..
Broche van oma erin, een mooi simpel flesje met bakeliet dopje, servetringen van Ria, een oud doosje en een beertje van Collorbox.



Deze beertjes waren tig jaar geleden te koop en veel mensen spaarde zeg. Nagemaakt van echte antieke beren. Ik had er ook een paar en deze vond ik altijd al het leukste. Lekker oud ziet hij eruit. Johann heet hij...
Zo zie je maar dat iets niet echt oud hoeft te zijn om toch dat oude sfeertje te hebben.
Veel liefs..
Hannie



21 opmerkingen:

Twa zei

Hij is leuk, ik had dezelfde ook, maar mijn glas is helaas stuk gegaan. Ze zijn altijd zeer decoratief, je kunt er van alles onder leggen.
Goed dat je hem weer naar binnen hebt gehaald.
Groetjes Antoinette.

Rianne zei

Leuk, je kunt er zoveel mee variëren. Zelf heb ik alleen twee kleintjes, maar zelfs daar ligt met regelmaat iets anders onder.
Groetjes

Anoniem zei

Het plaatje ziet er heel erg mooi uit! Je hebt je stolp prachtig gedecoreerd; goed dat je ze naar binnen hebt gehaald want je kan er inderdaad heel veel kanten mee uit,
lieve groet, Sonja

M. zei

super leuk!!!
schatig beertje...(mijn man heeft als doopnaam johann met dubbel n en dat zie je niet zo vaak!!)
en lekker genieten van je stolp...helemaal leuk!
groetjes manuela

Theemuts Rommelhoekje. zei

Prachtige stolp !!
Gelukkig heb je hem naar binnen gehaald,hij verdient een plekje binnen.
En je hebt hem super mooi gedecoreerd,leuk idee die oude sleutel.
En het beertje is een schatje !

Geniet ervan,liefs Romkje.

Thamar, zei

altijd leuk zo'n mooie stolp ja je kan alle kanten er mee op. Gelukkig heb je hem bewaard toch eeuwig zonde.
Je soepterrine is ook geweldig ik heb in september in lille ook een soepterrine gekocht. Ik vind ze zoooo mooi .
Gr thamar

Madelief zei

Hoi Hannie,

Het ziet er mooi uit! Ook je nieuwe blog layout is prachtig!

Lieve groet & fijne dag, Madelief

Stina zei

gelukkig dat je stolp nog heel is gebleven buiten.
Staat heel gezellig zo.
wees er maar zuinig op dat moois.

liefs Stina

THE BLACK BARN zei

wat is dit weer een mooi sfeertje.
Die jij heb gemaakt.
En de spullen die je er in heb staan vind ik ook erg leuk.
Ik heb ook van dei beertjes.
Alleen ander merk en ze zijn van fimo klei.

lieve groet,
Miranda

Home and Lifestyle zei

Ik ben gek op stolpen...ik vind jouw exemplaar ook erg mooi! Die hoort in deze tijd inderdaad niet buiten te staan, al kan het in de zomer wel erg mooi staan op de tuintafel!

Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Ik hou ook van stolpen, zowel binnen als buiten, je kan er zo'n mooie sfeer mee oproepen en dat is jou zeker gelukt. Een dierbare broche van je oma heeft er zo ook een mooi plekje gekregen Hanneke.
Lieve groet, Mea

Bij Guusje Thuis zei

Laat Johann maar lekker onder die stolp zitten, die 2 passen prima bij elkaar!

Rosarie zei

Nou Han, ik vind het super geslaagd..echt heel leuk,
Ik heb inderdaad ook nog wat van die beertjes.
Het is net of ie ervoor gemaakt is!
Echt een oud sfeertje!

Kus van Ria

It's me zei

Heb IK dat aan jouw gegeven????? hahahah!! wat leuk zeg allemaal.......liefs Ria....

homemadebysylvia zei

Erg mooi, Hannie.
en we hebben dezelfde wens, want ik zou ook erg graag zo'n oude stolp willen hebben.
Groetjes Sylvia

Bonjade zei

Wat een dotje dat beertje...en je zou zweren dat ie echt oud was......
Mooie stolp en mooie dierbare dingen erbij.
Genieten.....
Liefs

Bizzy @ home zei

Mooie stolp...en dat beertje lijkt toch echt een oudje..gewoon niet vertellen..
Mooi sfeertje heb je gemaakt zo.
Lieve groet, Renny

Gwennie zei

Volgens mij heb ik ook nog wel twee of drie van die beertjes ergens liggen, ja... Was dat niet bij één of ander wasmiddel? Leuk zo, die stolp!

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Wat een leuke stolp zeg...en dan dat beeldschone beertje...erg leuk.
Ik heb pa een beeldschone stolp gekocht, ik ben er superblij mee...

Dag meis...fijne week,
Marijke

De Ruijsbroekjes zei

Oh wat heb je dat leuk gedaan. Stolpen zijn zo leuk en kan je zo persoonlijk maken. Wat een schattig beertje zit daar te kijken ;-)

Splashes of Pink and Mint zei

Ohhh... stond deze superleuke stolp buiten???? Nou, goed dat je 'em opgepoetst hebt, het is een plaatje zo met al die mooie spulletjes eronder! Ik heb ook zoiets, maar dan een slag kleiner, en dat is best een lastig formaat om iets onder te zetten, maar ooit loop ik vast wel tegen iets aan wat er precies onder past!
Nog een fijne avond!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...