zondag 27 februari 2011

Bloesems en luikjes....

Goedenmorgen allemaal
Ik heb vandaag een heerlijk rondrommel zondagje..Lekker in mijn huispakkie met de stofdoek door de kamer gegaan en even wat fotos gemaakt. In mijn witte kan heb ik bloesemtakken gezet..
Toch lief die kleine witte bloemetjes....

Mijn huisje heb ik gisteren voorzien van luikjes. Gemaakt van restjes karton en een likkie verf...






Aan de voordeur hangt al een lief bloemenkransje...Net zo groot als een tien cent muntje..wat een gepriegel was dat zeg...


Boy ligt ondertussen heerlijk bij te komen van een lekkere wandeling en ik duik op de bank met mijn prachtige boek van Belle Blanc dat ik gisteren binnenkreeg van Hennie van Room17...
Fijne zondag allemaal
Liefs
Hannie


28 opmerkingen:

Theemuts Rommelhoekje. zei

Lekker zo omrommelen in huis !
Ik loop ook nog in mijn huispakkie en rommel lekker aan ....wat advertenties op Mp plaatsen .
Blogjes lezen, ach ik vermaak me prima .

fijne middag ,lieve groetjes Romkje.

It's me zei

Geniet van een heerlijke rustige zondag !!! dat huisje zo lief !!! en Boy.....geef hem een knuffel van mij....liefs van mij...xxx...

Marieke Reintjes zei

Enig...je huisje!!! De bloesemtakken staan hier ook en komen ook uit, héérlijk he??
Groetjes en fijne zondag, Marieke

Thuis bij Tjits zei

was ik maar zo klein dat ik in je schitterende huisje paste.. zou daar best even in rond willen lopen hihi.. echt genieten!!!
geniet van deze lekker luie zondag met je boek!!

lieve groetjes, Tjitske

Huys 50 zei

Oooo ... dat piepkleine huisje !!
Hoe krijg je het voor elkaar Hannie,ik zou het geduld er niet voor hebben hoor.
Maar het is superleuk.
Geef Boy maar een dikke KNUF van mij.. snuf snuf.

lieve groetjes
Dicky Marie.

Wanda zei

Lekker zo'n rommeldagje. Niks moeten, maar wel van alles doen dus! En wat een knap staaltje (priegel)werk heb je weer geleverd, vooral dat bloemenkransje, wauw. Wij krijgen straks mijn zwager over de vloer, want er is VOETBAL op tv (tja, wanneer eigelijk niet?). Ach, lekker op de bank hangen met een hapje en een drankje, het wordt vast wel weer gezellig. Het huis is gelukkig wel weer aan kant... Ook hier zijn we bezig geweest met stofdoek, stofzuiger en een sopje.

Lieve groetjes,
Wanda

M. zei

OOOHHHH...maar bij jou word het ook zooooo leuk!!!
Het oud maken doe ik met muurverf en gewoon een beetje erop met een klein kwastje en met een doek uitvegen...gewoon proberen. Ik ken dat distress inkt niet maar daar gaat het vast ook mee,gewoon proberen,het is niet groot en anders moet je het over doen ;))
Je huisje is super schattig!!
Veel plezier

groetjes Manuela

Home and Lifestyle zei

Het is er echt weer voor, lekker binnen rommelen en genieten van een mooi (woon)boek! Hier in het dorp is de carnavalsoptocht bezig, ik heb er zelf niets mee maar ik vind die regen zo sneu voor al die mensen die er al maanden druk mee zijn geweest!

Nog een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

La Maison zei

Heerlijk dat we allemaal een dak boven ons hoofd hebben. Je moet er toch niet aan denken dat het anders kan zijn.

Lieve groet
Hermine

theeleuten zei

Ja wat kan je anders doen met dit weer, ik zit ook nog lekker in de pyjama...(maar ik heb vannacht ook gewerkt)Dat boek lijkt mij ook zo leuk, ik heb er verschillende mensen over gehoord.
Wat wordt je minihuis mooi zeg!Die luikjes vind ik echt geweldig, ik heb met een hartje de luiken in het groot op mijn schuur!
Fijne dag nog, liefs Evelien

Bonjade zei

Zo mooi!!! Zag net ook al zo'n lief huisje...
WAt toch heerlijk al die creativiteit....en dat kransje...gewoonweg super.

Fijne dag
Liefs

natuurlijk groen en doen zei

Wat moeten we anders dan op zo'n trieste zondag lekker lui thuis aanrommelen ,ik vind het geen straf ,verveel me nooit en als ik het zo zie jij ook niet

fijne zondag
groeten bep

Rosarie zei

Hoi Haik.

Nou wij zijn niet alleen aan het rommelem...het is een en al rommel..hihi
Maar er zit schot in!
Wat een gaaf huisje is het toch en wat knap weer gevonden zo! En dat kransje aan de deur..zou er zo willen wonen!! Geweldig!
Mooi ook je kan met bloesem..mooi wit!
Ben benieuwd naar het boek van Belle Blanc..lijkt mij ook erg mooi!
Geniet er maar van..wat is Boy toch een schatje he??

knuf van Ria

Claudia. zei

Wat heb je weer geweldig mooie foto's dat is op zo'n druilerige dag echt genieten.
Fijne zondag.
Claudia.

wonen met brocante zei

Dat klinkt als een heerlijke zondag! Geniet er nog even van. Groetjes Peggy

http://truutske.blogspot.com zei

Heerlijk toch dat gepriegel in je huispak op zondag.
Da's gewoon genieten.
Fijne dag verders, Trudie.

Bij Guusje Thuis zei

Boy geeft het goede voorbeeld voor zo'n druilerige dag als vandaag; lekker niks doen!

Anja zei

Wat leuk dat huisje, wordt je niet nerveus van dat gepriegel.
Mooi je bloesemtakken.
Groetjes Anja

G-STYLE zei

Hallo Hannie,

jij had ook een lekker zondagje dus . Heerlijk is dat aanrommelen toch ook he .......
Wij hadden vandaag ook helemaal geen plannen en af en toe is dat gewoon een zaligheid .

Ik vind je bloesemtakken prachtig in die witte kan , het is helemaal een leuke hoekje trouwens .
En je minihuisje vind ik ook zo mooi, kan daar echt bewondering voor hebben .

nou fijne avond nog , lieve groet van Gea

THE BLACK BARN zei

WAT VERSCHRIKKELIJK LEUK EN MOOI HUISJE.

WAT MAAKJE DAT MOOI!!

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Servies en Brocante zei

als we toch geen zondagen hadden :)
Groetjesss

Madelief zei

Hoi Hannie,

Het was het afgelopen weekend echt weer om net als jij heerlijk op de bank te zitten met een boek! Wat een lief huisje!!

Een gezellige nieuwe week!

Lieve groet, Madelief

marion zei

Oh wat wordt je huisje schattig zeg....net zo als andere reacties zou ik er ook wel in willen wonen. En dat kransje aan de deur...zo leuk. groetjes marion

alma zei

Wat een poepig huisje! Vooral dat kleine kransje aan de deur!!
Lekker snel aan kant!

Lieve groet
Alma

Gwennie zei

Bloesem in huis halen is zo..... heerlijk lente!! Ik ga deze week ook bloesem neerzetten in huis, maar eerst de verschrikkelijk hobbel van de wc-verbouwing overleven.... :-(

bijzonder-oud zei

Heerlijk zo'n zondag!! Mooi he die bloesemtakken, ik vind toch zo'n leuke tijd van het jaar, met al die mooie bloesems en bloembollen, heerlijk!

En wat een schattig huisje zeg, echt prachtig!
Lieve groet,
Yolanda

Judith zei

Ik vind bloesemtakken zooo leuk hè en natuurlijk hélemaal rond deze tijd van het jaar: laat de lente maar komen!
Die foto van de hond: GEWELDIG!!!

bikim zei

beautiful!
the little house is just precious!
ohhhhh
spring! is a step away!
Rosa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...