dinsdag 8 januari 2013

Vitrine kastje

Tjee het is al weer een maand geleden dat ik mijn laatste blogje schreef..Dus ik moet natuurlijk nog wel iedereen een heel gelukkig,gezond,creatief en liefdevol 2013 toewensen.
Ik heb een hele drukke periode achter de rug en ook nog voor de boeg. Veranderingen op het werk en in de privesfeer zijn daar de oorzaak van. Op het werk gaat wordt het zo langzamerhand wat rustiger gelukkig. Maar thuis moet de ergste drukte nog beginnen. Ik zal straks alleen met mijn 3 jongste jongens verder gaan en dat zou zeker in het begin wel even een heleboel regelen zijn. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ook nog wat leuks wat dit jaar gaat gebeuren.Ik heb een aantal jaren geleden met mijn zus Jacqueline een winkeltje gehad waar wij oude en nieuwe woondecoraties verkochten. Door ziekte hebben wij de winkel helaas moeten sluiten maar het blijft toch een passie. Daarom hebben we besloten om het dit jaar nieuw leven in te gaan blazen en dan nu ook met mijn zus Ria erbij ...we gaan gewoon verder onder de naam Sisterly. Geen winkel meer natuurlijk maar wel willen we proberen om op leuke brocante markten te gaan staan...dus hebben jullie nog tips dan horen wij het graag. Weet je een leuke markt voor ons of organiseer je ereen..we horen het graag. We willen graag gaan inkopen in België en Frankrijk. We hebben er super veel zin in en ik denk dat we allemaal wel even zoiets leuk kunnen gebruiken..Pfff heel verhaal maar dan nu het kastje haha

Bij Petra van Fort Lapin kocht ik dit leuke vitrinekastje door mijn broer al omgedoopt tot ouwe meuk kastje. Hier wil ik eigenlijk oud zilver en glas in gaan sparen. Ik heb nu maar even dingetjes erin gezet die ik al had...Ik heb  hem op een vliegenkast gezet waardoor het nu net een buffetkastje lijkt...




Ik wens jullie een fijne week en ik ga ondanks alle drukte proberen bij jullie langs te komen..
Veel liefs 
Hannie

23 opmerkingen:

Lilie's Home zei

Nou, dat is een heel verhaal zeg! Ik wens je veel succes met jullie nieuwe winkeltje.

Fijne dag.
Groetjes,

Lizet

Shortbread and Ginger zei

It is a beautiful cabinet, full of beautiful things. Happy new year from Scotland.
Liz @ Shortbread & Ginger

Marguerite zei

Oh Hannie wat een heftig bericht. Ik wens je heel veel sterkte met je 3 mannen.
Met dat winkeltje van jullie komt het vast helemaal goed. Ik heb hier in huis nog heel wat spullen uit jullie winkeltje staan. Als ik mijn Annekabouke's afstof denk ik altijd aan die tijd terug. Iedere keer als ik was wezen overblijven kocht ik een nieuwe. Ook het ieniemienie dakpannetje hangt nog steeds bij de voordeur van het poppenhuis. Heel veel sterkte en tot blogs,
Marguerite

Mayflower zei

Ik wens jou ook een gelukkig en bovenal gezond 2013 toe Hannie.
Dat zijn grote veranderingen Hannie, maar ik proef uit je woorden veel positiviteit, dus dat gaat goed komen volgens mij.
Een prachtig kastje en wat een mooie spullen heb je hierin staan.
Lieve groet, Mea

Thuis bij Tjits zei

jeetje Hannie dit zijn wel heel ingrijpende veranderingen.. ik wens je veel sterkte bij al deze veranderingen, maar bovenal veel geluk!
en wat leuk dat je samen met je zus jullie passie weer nieuw leven in gaat blazen, heerlijk om hier weer mee bezig te gaan!
ik keek nog even je vorige post terug en zag aan je leuke lint dat we hetzelfde geboortejaar hebben, dit jaar allebei 50:)

lieve groet, Tjits

Passione Helena zei

Lieve Hannie, er gaat veel veranderen..Ik hoop dat je samen met je jongens met veel geluksmomenten mag ervaren zodat het een sprankelend 2013 mag worden. En dat Sisterly natuurlijk een groot succes mag worden...jaag je dromen achter na meid.. Je hebt er oog voor... ach, en mannen vinden het toch al gauw iets oude meuk;-) Ik vind het mooi!!

Happy New Year!!

Liefs Helena

Kom Achterom zei

Meid wat een veranderingen in jou leven zeg! Ik wens je heel veel succes met jullie nieuwe Sisterly gaat vast helemaal goed komen!! Leuk leuk!!!
fijne avond
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Je zit ondanks je positieve woorden in een heftige tijd, ik keek er echt van op! Ik hoop dat je over een tijd tot de conclusie komt dat je er goed aan hebt gedaan, ook met Sisterly! Gezellig om deze passie samen met je zussen te delen!

ik wens je alle goeds voor dit nieuwe jaar en sterkte op de momenten dat je het moeilijk hebt!

Lieve groet, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Je hebt er een lakonieke post van gemaakt,maar ik begrijp toch wel dat er heel wat in je leven overhoop ligt.. Sterkte!
Je kastje is een mooie aanwinst om je nieuwe leven mee te beginnen ;)

It's me zei

Wat een leukkie Hannie....en wat een leuk nieuws ook...wij gaan lente dagen houden in de lente...misschien vind je het leuk om bij ons te komen staan ???..je weet me te vinden he??...liefs van mij enne gelukkig nieuwjaar !!

Bonjade zei

Grote veranderingen dus.....niet niets. Toch klink je heel positief dus ik weet zeker dat het goed gaat komen.......met jou en met je 3 kanjers.
De ene deur dicht opent weer een andere deur met nieuwe mogelijkheden zegt men altijd en ik kan het weten ;)
Heel veel sterkte en succes met alles.
Denk aan je

Knuf

Lida zei

Ook voor jou de allerbeste wensen voor dit splinternieuwe jaar en ik wens je sterkte met al de veranderingen en succes met jullie onderneming! Geniet van de kleine dingen en natuurlijk van je drie knullen, groetjes
Lida

hokje zei

Grote veranderingen en een heftige tijd, toch klinkt er ook veel positiviteit door in je woorden; sterkte! Wat leuk dat jullie samen weer verder gaan, dat wordt vast een succes.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Bij Guusje Thuis zei

Dat zijn ingrijpende veranderingen Hannie, die zetten de boel toch wel even op zíjn kop. Hoop dat je samen met je 'mannen' snel weer je draai vindt. Heel veel sterkte en super dat je weer wat met Sisterly gaat doen!

Ingrid zei

Wat een mooie brocante post Hannie rn ik wens je heel veel succes hoor!..........groetjes

lia zei

Ik weet nog dat je me eens over die heftige tijd vertelde. En ik wens je daar heel veel sterkte mee.
En wat leuk dat je dat samen met je zussen gaat doen.
Toevallig heb ik gisteren met mijn zus en vriendin afgesproken om in Mei op een markt te gaan staan hier in de buurt. We hebben alle drie zoveel op zolder waar we vanaf willen. Maar dat is dan maar eenmalig hoor.
Ik weet niet hoe lang de rit mag zijn voor de markten, wil je meer weten dan mail je maar.

Lieve groet Lia

What's in a day zei

Je mooie kast bevat erg leuke spullen hoor..prachti is het.
en wat een leuk nieuws, lekker gaan bedenken hoe je dat vorm gaat geven, heel veel succes!!!


Een lieve groet,
♥Eefie

Judith zei

Ik hoop voor jou en je zussen dat jullie ambitie een daverend succes gaat worden! En wat betreft de privesfeer... zet 'm op samen met je kids, maar dat gaat vast goed komen!

Liefs

Judith zei

... vergeet ik te zeggen dat ik je kastje zo mooi vind! Heerlijk he, zo'n 'pronkkast', maar de reactie van je broer kan ik me goed voorstellen; mijn man snapt zoiets soms ook niet hoor haha

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Herken je verhaal maar je bent heel positief en dat is heel mooi je gaat gewoon door ondertussen wel goed op jezelf passen hoor maar je hebt prachtige knullen en mensen om je heen die veel van je houden ..je winkeltje weer oppakken gewoon doen ...ik weet niet altijd is het makkelijk maar weet zeker dat het je gaat lukken heel veel succes en sterkte ...lieve groet rosita

Fort lapin zei

Hoi Hannie
Ik wil jullie ook een heel goed jaar toewensen, want zoals ik lees hebben jullie dat wel nodig! Maar je bent een sterke vrouw dus dat zal wel goed komen! Je zei het al dat het toch weer "kriebelde"dat je toch weer wat wilde gaan doen in de brocante,maar dat zal jullie wel lukken!Succes ! Je (ouwe meuk)kastje staat LEUK!! Wat een leuke spulletjes staan er in...genieten.

Een heel fijn weekend!!!
Lieve groet Peet

Lilablu Brocante / LilaDoux Bakwaren/Tina zei

Dat is een indrukwekkende post zeg...........Je krijgt op dit moment heel wat voor je kiezen..........maar je blogbericht straalt één en al plannen en toekomst uit............jij gaat volgens mij niet gauw bij de pakken neerzitten.....ik ben trots op je!!
Liefs,
Tina / LilaBlu

justwendy zei

Ben er even stil van, ik wens je veel moed en kracht toe. En geniet samen met je jongens.

Wat een leuke plannen allemaal samen met je zus. Als je hier een keer in de buurt staat kom ik je opzoeken.

Vind je kast prachtig wat er nu in staat is ook super leuk.

wens je een hele fijne week toe
gr wendy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...