vrijdag 4 september 2009

En wie krijgt het cadeautje??

Hallo allemaal.

Nou ik heb nog een drukke dag. Morgen naar Lille en dan wil ik mijn 5 mannen niet zonder eten achterlaten natuurlijk. En dan gaat er nog van alles fout. Nog een ontwerp afmaken voor een kledingbedrijf, mijn zoon zijn spaken springen spontaan uit zijn fiets en ik heb nog ongeveer een ton aan was liggen. Moet toch iets beter leren plannen..alhoewel na 25 jaar huwelijk gaat dat dus never nooit meer lukken.

Vandaag gaan we degene bekend maken die deze week ons cadeautje krijgt. Eigenlijk vinden we het heel leuk dus gaan we dit waarschijnlijk elke week doen. Iedere keer weer iets anders natuurlijk. Deze week heb ik mijn zoon de winnaar laten trekken. Mijn andere zoon had al de blogcandy gedaan dus je wilt geen scheve gezichten natuurlijk.


Het cadeautje van deze week is voor......Marijke van der Heiden


Heel veel plezier ermee en mail je ons even je gegevens door.



Zondag laat ik jullie even weten wat we in Lille beleefd hebben.

fijn weekend allemaal

2 opmerkingen:

marijke zei

ooooh wat leuk dank je wel hoor hier ben ik blij mee heb je een email gestuurd
heeeeeel veel plezier in Lille enne hee ik ben zelf 36 jaar getrouwd en nog steeds heb ik er geen goed sytsteem in in het huishouden dus je staat niet alleen hahahahaha

Jacqueline (Sjakkie) zei

Marijke gefeliciteerd. Het cadeautje past echt bij jou, vind ik.
Groetjes van Jacqueline

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...