vrijdag 29 januari 2010

opgeruimd, iets weggeven en een B

Hallo allemaal

Vandaag ben ik lekker vrij. En met een reden. Maar eerst dit. Ik heb even lekker opgeruimd en kwam dit kleine lakentje tegen dat ik zeker al wel 10 jaar heb maar uit het oog was verloren. Er zit gekantklost kant aan.

Ook kwam ik in een oude koffer deze libelle uit 1953 tegen en een paar oude kinderboekjes. Wie heeft hier belang bij? Als je ze leuk vind of spaart laat het me dan even weten dan mag je ze hebben. ik heb ze aaan riet en ellie gegeven!!



De reden dat ik vrij was is dat Mitchel vandaag heeft afgezwommen voor B. Een hele prestatie voor iemand die doodsbang is voor "HET GAT ". Maar bij hem is het altijd twee stappen vooruit en een achteruit en nu maakt hij weer een paar stappen vooruit. Hij was supertrots en wij ook natuurlijk. Vanavond een klein feestje.

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat goed zeg...en bij extra inspanning een extra groot feest voor je zoon!! Dat heeft hij wel verdiend!

Gefeliciteerd!!!

Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

Pink Princess zei

LEUK die Libelle en die oude boekjes ;-) ♥

Ben NU ook lekker vrij heerlijk genieten ♥

En gefeliciteerd voor je zoon, geweldig :)

Splashes of Pink and Mint zei

Wat leuk die oude boekjes!!! Als je nog niemand anders hebt, dan hou ik me aanbevolen hoor! Ik vind het prachtig die oude spulletjes!
Wat goed van je zoon!!! En het gat is echt zo makkelijk nog niet hoor, hardstikke goed gedaan!
Oh, en dat lakentje.... wat schattig!!!!

Gwennie zei

Proficiat met het diploma! Je mag trots op hem zijn, en hij op zichzelf!! Hij is toch mooi door het gat heengegaan.... :-)
Mooi kantklosje, zeg...

Bonjade zei

En een B.....? Tja dat moet Bonjade zijn dacht ik zo even bij het zien van de titel;)
Maar dit is nog veel beter ........
wow zeg, wat een prestatie. Van harte, wat zal mams trots zijn......en terecht.
Alle reden voor een feestje.
Fijn weekend en liefs

The Old and the Beautiful zei

Wat leuk om bij het opruimen nog zulke leuke dingen tegen te komen. Dat heb ik nou nooit eens. ;-(
En proficiat met je zoon. Dat heeft hij goed gedaan!
Fijn weekend.
Groetjes,
Gonda

Yvonne zei

Geweldig gedaan van je zoon !!
wat een prestatie zeg, wat zal jij supertrots op dit mannetje zijn !!

Lieve groet, Yvonne

lia zei

Alle rede voor een feestje. Gefeliciteerd vent.

fijn weekend,
lieve groet Lia

Riet zei

Gefeliciteerd Hannie met je zoon,super hoor gat die geslaagd is.
Heb je een mailtje gestuurd.

Liefs Riet.

Mayflower zei

Hallo Hanneke, gefeliciteerd, wat geweldig dat Mitchel zijn B-diploma heeft gehaald en zijn angst voor dat enge donker gat heeft overwonnen.
Wat leuk zo'n oude Libelle, mijn moeder heeft ook nog veel van deze oude Libelles bijeengebonden en wat een prachtig stukje handenarbeid zit er in dat lakentje, gelukkig dat je het weer tegenkwam, ik vind het prachtig.
Fijn weekend.
lieve groet, Mea

M. zei

gefeliciteerd met je zoon!!!!!SUPER prestatie....

groetjes manuela

Loveforpiemonte zei

Dat is pas een mooi gebaar. En gefeliciteerd met het diploma van je zoon.
Groetjes Madelon

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...