vrijdag 27 augustus 2010

mooie oude lijsten

Ik ben nogal gek op oude lijsten en kan me ook nooit bedwingen als ik ze zie staan. Deze is zo mooi uitgewerkt. Ok hij is beschadigd maar dat maakt hem juist extra mooi vind ik.
Kijk eens hoe mooi...
De zwarte lijst hieronder is ook heel mooi oud. Lekker strak en hij glimt een beetje. Deze komt bovenaan de trap met een mooie zwart-wit foto erin

Deze goudkleurige lijst is ook echt een plaatje. Ik wilde hem schilderen maar ik denk dat deze toch op MP terecht gaat komen. Soms kan je ook teveel kopen. Als je belangstelling hebt dan kun je me mailen.

Fijn weekend allemaal. Laten we hopen dat het in ieder geval droog is.
Veel liefs Hannie



11 opmerkingen:

Pink Princess zei

Mooi, vooral de "gouden"lijst :)

Stina zei

Mooie lijst met name die hoekjes.

groetjes Stina

Bizzy @ home zei

Mooi hé die oude lijsten. Ik herken het, teveel hebben, hihi.
groetjes, Renny

Petra zei

Mooi die oude lijsten.

Liefs Petra.

It's me zei

Prachtig ik vind de eerste het mooist......echt zo mooi...fijn weekend hoop met zon !! liefs Ria....

Bonjade zei

Prachtig zeg.....
Ze zijn zo al mooi om te zien zo met niks erin.
Heb er hier ook zo een paar staan......
Fijn weekend
Liefs

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Wat een prachtige lijsten..vooral die zwarte is helemaal geweldig.
Je hebt het ook zo leuk gefotografeerd...zeker met je nieuwe fototoestel?
Nou dat kan je goed zien zeg!

Fijn week-end,
Marijke

Riet zei

Lieve Hannie die onderste lijst verkoop je die?
Wat zijn ze schitterend meis.

Liefs Riet.

Juud zei

ja morgenochtend moet het droog zijn. vanmorgen haddden we geluk. we hebben 4 dagen volksfeest en vanmorgen toen t bloemencoro langs kwam was t droog! en daarna een bui....en 's middags were droog.. leuk voor de kermis die er ook is!! morgen nog vene volhouden/.....want dan komt t corso bij ons voor langs!volksfeest in winterswijk!echt leuk!
mooie lijsten! jij ook een prettig weekend

Mayflower zei

Wat heb je een prachtige verzameling lijsten Hanneke.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Sandra zei

Bedankt voor de tip hannekie..!

Wat zijn je lijsten mooi!ik hou dr van haha

Groetjes san.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...